Alicelindstrom

Müsli

God morgon på er och glad lördag! Jag hade hoppats på en dag med sol så jag kunde få lite bilder tagna, men det får bli en annan dag. Jag startade iallafall dagen med en skål soygurt och min nya muesli från svensktkosttillskott.se. Den innehåller bland annat dadel och kokos, två saker jag gillar och den passar riktigt bra med vaniljyoghurt, den från Alpro är en av mina favoriter. Du hittar urtekram produkterna här. Vad hittar ni på idag? Det kommer upp ett inlägg senare ikväll med vad jag har haft för mig.
inlägget är ett samarbete

Bella

Åh vad gott!


blogg: http://nouw.com/bellss
Anonym

vad gott!

Anonym

vad gott!

MALIN SUNDIN - MOM TO BE

gott med müsli :)


blogg: http://malinsundin.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin