Alicelindstrom

Jag vill flyga iväg

Jag skulle verkligen inte tacka nej till en flygresa just nu, nästan vart som helst går bra. Jag är verkligen inte heller ett dugg avis på min pappa som befinner sig på andra sidan jordklotet och har över 30 grader och sol. Eller min brorsa som imorgon flyger till New York. Jag har verkligen börjat tröttna på det här kalla och gråa vädret i Sverige.

 

Bokar man en flygbiljett är det alltid trevligt om man hittar ett sådant billigt erbjudande som möjligt. Sidan flyg.nu jämför flygresor från ett stor antal flygbolag och resebyråer. På det sättet hittar du enkelt billiga flygresor både inom och utanför Europa. Du klickar i/väljer vart ifrån du vill resa, vart du vill resa, när och hur många du vill resa med. På sidan kan du även läsa om försäkringar eller olika artiklar om att resa till olika platser i världen.

 

En bild ifrån sist jag flög, det var till Turkiet i somras. 

Pauline Hurtig

förstår att du är lite avis hehe


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Ida

Vilken fin bild! :)


blogg: http://nouw.com/idaesperi







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin