Alicelindstrom

Fotbollsintresserad? jag? näää

Jag skulle verkligen inte kalla mig själv för fotbollsintresserad, inte ens sportintresserad av någon annan typ av sport. Det enda som intresserar, eller intresserade, var att själv delta i en sport som fotboll och innebandy. Jag har nog aldrig gillat att hitta på sport på TV eller live, men det har väl hänt några gånger. Fotboll är väl en av de vanligare sporterna som jag har sämst koll på. Är du fotbollsintresserad? Har du en favoritspelare eller lag? Jag förstår att det inte alltid är det lättaste att hålla koll på alla resultat, därför finns det sidor som Fotbollsresultat.com för att hjälpa dig. På sidan hittar du resultat från Premier League resultat, Serie A, La liga, Allsvenskan och Superettan.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin