Alicelindstrom

Skor i julklapp

-inlägget är ett samarbete-
Julen närmar sig och ibland kan det vara riktigt svårt att hitta på en julklapp. Din kompis, hen som har allt och önskar sig inget, vad ska du ge? Skor. Alla använder skor och vem skulle inte bli glad över ett par krispiga vita sneakers eller coola klackar? Jag har plockat ut några av mina favoriter som alla skulle göra mig glad om jag fick i julklapp (även några herrmodeller som inte skulle göra mig vidare glad men aa).
 
Jag är en sneaker-människa och jag äääälskar sneakars. Ni som hängt här hela årets vet nog att jag hade som nyårsmål att köpa mindre skinn och läder, vilket går bra förutom när det kommer till skor. Det är inte det lättaste att hitta skor som är djurvänliga men ett av mina favoriter här ovan är det. Nämligen Nike AIR MAX 90 ULTRA 2.0 FLYKNIT W längst till vänster på andra raden. En annan sko som gärna får ligga under min gran på julafton är ett par Nike Roshe (dom längst ner till vänster i kollaget, dock herrmodell på bilden). Jag kan inte riktigt välja mina favoriter men är du intresserad hittar du alla hääär. Vilken sko är din favorit här ovan?

Miss Baby Peaches

Åh, det här påminde mig om att jag verkligen behöver nya vinterskor..


blogg: http://babypeaches.blogg.se/
Dixi Wonderland

Så många snygga :D


blogg: http://dixiwonderland.com/
GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Väldigt svag för de rosa glitterskorna! Kanske lite för sött för min stil dock. Men väldigt fina att titta på, haha :D


blogg: http://goforfit.se/
Maitlda Berlin

ÄLSKA dom glittriga! Hihi!! Så snygga! <3


blogg: http://matildaberlin.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin