Alicelindstrom

Lucka 3

 
I årets tredje lucka har du chansen att vinna ett lyxigt set med hudvård från Eleni & Chris. Som ni ser här ovan så får du deras Hydrating Face Mist, Hydrating Eye Cream och Hydrating Day Cream. Vill du inte behålla dom själv så är det en väldigt fin julklapp.
 
För att vara med:
- Berätta kort i en kommentar vad du ser fram emot mest under julen.
 
För extra chans att vinna:
- Skriv ett inlägg på din blogg/instagram att du är med och tävlar i min julkalender. Länka till alicelindstrom.se och eleniandchris.com. Du får gärna låna den här bilden. Länka ditt inlägg i din kommentar/tagga mig så jag hittar ditt inlägg.
 
Glöm inte att skriva din mejl så jag kan kontakta dig samt om du gjort något extra. 
Tävlingen avslutas om en vecka, 24/12. Lycka till!
 
 
Vinnaren i den andra luckan som var i samarbete med caseapp och matsmart är Sara Källström, jag har kontaktat dig via mejl.

Var det inte du som vann? deppa inte! Koden ALICEJUL20 ger dig 20% hos caseapp. Beställ senast den 19/12 för att få hem dina klappar innan jul.

Matilda Berlin

Åhh! Försöker verkligen fokusera mer på att ta hand om min hud just nu, så det här hade verkligen varit en dröm att vinna!
Jag ser som allra mest fram emot att få komma hem till familjen och få njuta utav att få vara nära och ha allt som vanligt. Efter att ha flyttat hemifrån så är det verkligen det ultimata botet mot hemlängtan =) Kram <333


blogg: http://matildaberlin.se
Alice

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED INLÄGGET ATT GÖRA SKRIVS I ETT ANNAT INLÄGG.


blogg: http://alicelindstrom.se
Hanna

Hade varit så kul att vinna då jag verkligen kan behöva ny hudvård!

Jag ser fram emot att få fira julen med med min sambo och dotter för första gången, ha en riktig jul där det inte bara är jag och min mamma utan en hel familj och sen att vi kan börja skapa egna traditioner för framtiden 😍


blogg: http://nouw.com/fitnessinspiration
Dixi Wonderland

Jag ser mest fram emot att få spendera tid med familjen. Min sambos morfar gick bort den 21 December förra året och det blev en fruktansvärt jobbig jul för oss alla. I år känns det tungt men vi vet att han finns med oss.


blogg: http://dixiwonderland.com/
Felicia

Det jag ser fram emot mest med julen är helt klart att få ungås med familjen i lugn och ro, efter ett par riktigt jobbiga månader ser jag fram emot att slippa all stress och press från omgivningen och bara få vara.

Amanda Jönsson

Vad jag ser mest fram emot är helt klart att få träffa alla familjemedlemmar under samma tak, mysa och prata om precis allt som vi alltid gör. Skoja runt och har det riktigt riktigt bra. Kolla på Kalle Anka, mysa och skratta åt när en av mina släktingar alltid slumrar till vid samma tillfälle i Kalle Anka.


blogg: http://nouw.com/ammiesvardag
Netti Starby

Kul tävling :-D Kramis


blogg: http://nettistarby.blogg.se/
Jennifer

Härlig tävling :D


blogg: http://missjennifer.se
Thessan

Jag ser mest fram emot att bara ta det lugnt och att umgås med alla nära och kära!


blogg: http://nouw.com/theresiasandahl
Julia

Jag är med! Det jag ser fram emot mest med julen är hela känslan och stämningen. Älskar hela känslan när man är pirrig inför Kalle Anka för att där startar julen på riktigt, den goda maten och den eviga längtan och nyfikenheten på julklapparna!


blogg: http://devote.se/jfalten
Maud

Ser fram emot ledigheten samt att umgås med familjen och äta gott

Sanna

Wow, vilken fantastiskt vinst! Vad härligt det vore att få njuta av dessa produkter under mellandagarna. Här hemma saknar jag faktiskt en bra hudvårdsrutin och känner att jag inte riktigt vet vart jag ska börja, men skulle jag vinna dessa skulle jag ju helt klart kommit en bra bit på vägen och därmed kunna fortsätta bygga på serien med fler produkter allt eftersom (förutsatt att jag gillar det förstås vilket jag tror och hoppas på).

Det jag längtar till allra mest under julen är faktiskt att få vara tillsammans allihop. Vi brukar alltid fira hemma hos mina föräldrar tillsammans med alla mina syskon, men det senaste åren har inte min äldre bror kunnat delta på grund utav att han varit inlåst på rättspsykiatriska regionkliniken i Vadstena. Det känns därför fantastiskt att han för första gången på flera år nu kommer fira tillsammans med oss andra, då han under 2017 har fått flytta hem igen till Norrköping till en ny bostad. Det känns underbart att vi tillsammans äntligen kommer kännas som en hel familj, något vi inte har gjort på flera år då en stol varje år har stått tom.

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se
Anonym

Jag ser fram emot mysa med familjen och julgodis!

Anonym

Jag ser fram emot mysa med familjen och julgodis!

Anonym

Jag ser mest fram emot att träffa min släkt!

Anonym

Jag ser mest fram emot att träffa min släkt!

Hanna

Julmaten och julgodiset såklart!

Sonja H

Jag är med!

Lisa

Jag är med! ser mest fram emot allt mysigt.

Sofia

Oj så fint pris! Jag ser fram emot glädjen!

Sofia

Oj så fint pris! Jag ser fram emot glädjen!

Anette - En fin jul

Så trevligt med tävlingar och vilket trevligt pris.

Det jag ser mest fram emot med julen är att få tillbringa tid med min familj och mina övriga nära och kära. För mig är julen en tid för gemenskap. Jag ser också mycket fram emot att få vara ledig efter en ganska tuff höst.

Önskar dig en riktigt fin jul!


blogg: http://enfinjul.blogg.se
Eva

Hej.Jag tycker alla förberedelser är roligast,själva sträckan fram till julafton. Baka,pynta,handla julklappar,dricka glögg,äta goda lussebullar och njuta av allt det mysiga.God jul.

Anonym

Jag ser fram emot uppesittarkvällen och julmaten!

Sara

Jag ser verkligen fram emot att mysa med familj och släkt!

Svea Westerlund

Jag är gärna med och tävlar om hudvårdskitet!
Det jag ser mest fram emot med julen har varit framförallt julbaket. Därefter ser jag fram emot själva julafton och juldagen som jag lyckligtvis får spendera med nära och kära, äta god mat och gemenskapen!

Moa J

Fint pris! Jag ser mest fram emot julbaka, julbaka å mysa med släkten.

Jenny

Att för första gången få fira jul själva hemma hela lilla familjen. Min sambo och våra två barn. Utan stress och utan alla måsten. Att få laga god mat till hela familjen och baka julgodis med min dotter.

Hannah

Jag ser fram emot gemenskapen!

Hannah

Jag ser fram emot gemenskapen!

Anonym

Jag ser mest fram emot julskinkan!

Karin

Jag missade nog mitt namn, den förra kommentaren var alltså från mig.

Karin

Jag missade nog mitt namn, den förra kommentaren var alltså från mig.

Anonym

Såklart ser jag mest fram emot att träffa släkten. I år firar den största delen av oss tillsammans hos min moster!

Sofie

Jag ser mycket fram emot kalle anka och att sedan öppna julklapparna!

Molly G

Jag ser fram emot att umgås med familjen!

Hanna

Jag är med och ser mest fram emot att vakna på julaftonsmorgonen och känna glädjen!

Celine

Jag är med!
Det jag ser mest fram emot julen är att få träffa alla mina vänner och släkt igen, har saknat dem så under senaste halvåret <3


blogg: http://celinelf.blogg.se
Moa

Jag ser fram emot att träffa mina kusiner.

Moa

Jag ser fram emot att träffa mina kusiner.

Stina L

Jag ser fram emot gemenskapen :D

Anonym

Underbart pris som jag gärna skulle vilja testa!

Anonym

Underbart pris som jag gärna skulle vilja testa!

Marie

Jag ser som alltid mest fram emot att träffa alla.

Lovisa

Aldrig testat det märket men det vore kul. Jag såg mest fram emot maten och gemenskapen.








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin