Alicelindstrom

Lucka 2

 
I lucka nummer två kan du vinna två stycken presentkort som både är värda 300kr styck. Det ena på Caseapp och det andra på Matsmart. Koden alicejul ger dessutom alla mina läsare 50kr att handla för på matsmart när du handlar för minst 350 kr. (giltig tom sön 17/10) 
 
För att vara med:
- Berätta i en kommentar vad som är viktigast på julborder enligt dig.
 
För extra chans att vinna:
- Följ Caseapp och Matsmart på instagram @caseapp och @matsmart.se
- Skriv ett inlägg på din blogg/instagram att du är med och tävlar i min julkalender. Länka till alicelindstrom.se, matsmart.se och caseapp.se. Du får gärna låna den här bilden. Länka ditt inlägg i din kommentar eller tagga mig instagram så jag kan hitta det.
 
Glöm inte att skriva din mejl så jag kan kontakta dig samt om du gjort något extra. 
Tävlingen avslutas om en vecka, 17/12. Lycka till!
 
 
Vinnaren i den första luckan som var i samarbete med Mockberg är Alice (@lillcec på instagram), jag har kontaktat dig via mejl.
 
Vann du inte? Ta det lugnt! Koden Koden alicelindstrom ger dig 15% på Mockberg tom 14 januari! Passa på att köpa julklappar eller en fin klocka till dig själv!

Matilda Berlin

Men åhh! självklart vill jag vara med! Viktigast för mig (bortsett från godiset) är det helt klart rödbetssalladen, hihi! kram <33


blogg: http://matildaberlin.se
Alice Lindström

KOMMENTARER SOM INTE HAR MED TÄVLINGEN ATT GÖRA FÅR GÄRNA SKRIVA I INLÄGGET UNDER!


blogg: http://bilderbyalice.blogg.se/
Frida

Jag har blivit vegan det här året, och för mig blir det viktigaste i år att hitta nya och goda veganska julrecept. Gärna mycket grönkål, brysselkål och kanske vegoköttbullar!

Linda

Åh, fin tävling .-)


blogg: http://lindaviktoria.se
Julia

Kul me tävling :)


blogg: http://nouw.com/juliaperssonn
Fias jul

Viktigast för mig på julbordet är köttbullar och Janssons. Och rödbetssallad. Ingen jul utan rödbetssallad!😊 Fast viktigast är nog ändå de personer som sitter runt bordet, familj och vänner!


blogg: http://www.fiasjul.blogspot.se
Julia

Det viktigaste för mig på julbordet är den goda kallrökta laxen! Den är så fräsch och bryter av all tung och flottig mat.

Anonym

Skinkan!

Sara Källström

Viktigast för mig på julbordet är sillen! Trodde inte jag skulle säga det för 10 år sedan då jag ogillade sill men nu är det helt klart sillen! Svärmors inlagda sill är som himmelriket! Jag har delat bild på instagram men vet ej hur man länkar så kika gärna på min minsta. obosara82

Felicia

Viktigast för mig på julbordet är helt klart mammas egengjorda köttbullar, så himla gott! Jag följer båda på instagram också (:


blogg: http://frokentv.se
Sara

Min favorit är nog laxen!

Britta

Den gravade laxen made by me och min mans suveränt goda gravlaxsås

Maud

Skinka och dopp igryta

Sanna

WOW, vilken fantastiskt vinst! Hade varit underbart att vinna detta pris, och få lyxa till det lite extra. Det bästa och viktigaste på julbordet är helt klart min pappas hemlagade köttbullar. Han brukar laga två olika varianter och det är så otroligt goda. I och med att jag inte bor hemma längre, så är det i princip bara vid jul och påsk som jag får njuta utav dessa. Dessa måltider betyder därför lite extra!

Följer bägge sidorna på Instagram (mammasvardag).

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se
Malin

Vilket härligt pris!
För mig är rödbetssallad och jansson måste på julbordet! :)


blogg: http://mallemusic.blogg.se/
Thessan

Det bästa på julbordet på är de hemmagjorda köttbullarna tillsammans med jansons och rödbetssallad! Mums! ;)

Sara

Min favorit är köttbullarna!

Sara

Min favorit är köttbullarna!

Sara

Min favorit är köttbullarna!

Anonym

Viktigast för mig är dopp i gryta!

Eva

Hej svejs och god jul.Det viktigaste på julbordet är skinkan,brunkålen,Jansson,köttbullarna,vörtbrödet, oj det blev svårt att välja.Jag tror att det viktigaste nog är att det blir ett julbord.

Hanna

Viktigast måste väl vara sillen!

Hanna

Tror jag missade mejlen, så den kommer nu!

Hanna

Tror jag missade mejlen, så den kommer nu!

Anonym

Lax!!!!!

Anonym

Rolig tävling, skulle verkligen vilja beställa hem ett skal.
Min favorit är nog julskinkan!

Sara

Viktigast är helt klart sill och potatis!

Anonym

Rolig tävling! mitt svar är julskinkan!

Anonym

Rolig tävling! mitt svar är julskinkan!

Lovisa

Jag är med! julskinkan!

Anonym

Viktigast för mig är korven och köttbullarna!

Anonym

Viktigast för mig är korven och köttbullarna!

Lisa

Skalet är verkligen en bra julklapp! Jag är med och mitt skar är köttbullarna!

Lisa

Skalet är verkligen en bra julklapp! Jag är med och mitt skar är köttbullarna!

Lisa

Skalet är verkligen en bra julklapp! Jag är med och mitt skar är köttbullarna!

Anonym

Jag är med!

Malin

Viktigast är farmors köttbullar!

Malin

Viktigast är farmors köttbullar!

Anonym

Jag är med! senapssill!

Lisa

Jag är med!

Sara

Julskinkan!

Frida

Viktigast på julbordet är farmors hemmagjorda köttbullar! *vattnas i munnen*

Molly G

Viktigast är personerna runt bordet!

Julia

Är den avslutad? hur får man veta vem som vann?








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin