Alicelindstrom

Lucka 1

 
Äntligen är årets julkalender igång, som jag har längtat!! Ni som är nya är så kommer jag posta ett inlägg varje advent med en spännande tävling. I årets första lucka kan du vinna en valfri klocka från Mockberg
 
För att vara med:
- Gå in på mockberg och välj vilken modell du vill ha om du vann. Du hittar alla modeller HÄR.
- Lämna en kommentar här nedan vilken modell du vill ha samt en kort beskrivning om varför just du borde vinna.
 
För extra chans att vinna:
- Följ mockberg på instagram @mockberg
- Skriv ett inlägg på din blogg/instagram att du är med och tävlar i min julkalender. Länka till alicelindstrom.se och mockberg.com. Du får gärna låna den här bilden. Länka ditt inlägg i din kommentar.
 
Glöm inte att skriva din mejl så jag kan kontakta dig samt om du gjort något extra. 
Tävlingen avslutas om en vecka, 10/12. Lycka till!
 
 
 
Jag har även en rabattkod för dig som är på jakt efter kanske en julklapp eller bara en fin klocka. Koden alicelindstrom ger dig 15% på Mockberg tom 14 januari!

Matilda Berlin

Men åhh vad kul!! Det skulle verkligen vara en dröm att få den här: https://mockberg.com/collections/shop-all/lio.html
Jag har aldrig gillat klockor förens min pojkvän gav mig en fantastiskt fin en i studentpresent. Nu älskar jag klockor och kan inte vara utan. Men vissa outfits behöver något lite mer diskret än min glittriga silverklocka, och den här hade verkligen varit helt fantastisk till det! Så, nu håller jag alla tummar och tår på att kunna få dom finaste outfitsen =)
Kram <33


blogg: http://matildaberlin.se
Angela

Om jag fick chansen att vinna så hade jag valt Astrid black, har länge planerat ett inköp av klocka med svart urtavla men andra utgiften kom i vägen.

Linda

Men åh, jag ska spana in hemsidan och se vilken modell jag vill vinna :-)


blogg: http://lindaviktoria.se
linnea

åhh vilken bra tävling! Dom har ju så snygga klockor :)

Om jag vann skulle jag vilja ha Elise Noir. Den klocka jag äger just nu använder jag varje dag på jobbet så den är full med hårspray och skit, och så har alla mina klockor jag använder på jobbet (frisör) blivit, så det skulle vara superkul att ha en lite finare som jag kan använda på min fritid.

Har gjort båda extra-grejerna. Följer dom på Instagram och här är länken till mitt blogginlägg: http://linneakinis.blogg.se/2017/december/adventstavling.html#comments-area

tror länken blev rätt. om inte, så finns ju inlägget att läsa på bloggen :)


blogg: http://linneakinis.blogg.se
elin stridh

eller hur? :D så mysiga plagg!
Intresserad av mitt senaste inlägg? Vill du veta mer om mirakel produkterna? :)


blogg: http://elincecilia.com/
Anonym

Vad rolig tävling! Vann jag skulle jag gärna vilja har LIO. Den skulle passa så bra på nyår!

Anonym

Vad rolig tävling! Vann jag skulle jag gärna vilja har LIO. Den skulle passa så bra på nyår!

Anonym

Vad rolig tävling! Vann jag skulle jag gärna vilja har LIO. Den skulle passa så bra på nyår!

Sanna

Wow, vilken fantastiskt tävling! Jag fastnade direkt för "LIVIA PETITE - PRE ORDER" som var super fin. Det hade varit underbart att vinna den då jag själv inte äger någon klocka, och inte har ägt något armbandsur sedan jag var i åtta års åldern. Då hade jag en klocka med Mimmi Pigg, och den känns inte riktigt som något jag skulle sätta på mig i dag, haha. Det är med andra ord hög tid för en ny.

Följer på Instagram (Mammasvardag).

Kram Sanna


blogg: http://mammasvardag.se
jenny

Jag skulle vilja ha klockan "Vilde" från mockberg, så fin.
Att få ge bort en klocka till min syster i födelsedagspresent hade varit guld värt, då hon fyller år den 24:e december.

mvh jenny

jenny

ps; följer även Mockberg på instagram (Benzelin)

felicia

Jag skulle vilja vinna denna fantastiska: https://mockberg.com/collections/shop-all/vilde.html
Jag vill jätte gärna vinna den att ha till min examensklänning i svart, jag tar examen i maj och skulle vilja matcha den med något snyggt, enkelt och elegant! Hade varit en fin prestationspresent dessutom!

Sara Källström

Jag tycker moddel SIGRID är precis i min stil! Så snygg och elegant! Med färger som tilltalar mig!
Jag borde vinna då jag snart fyller 35 år! Och dessutom har en så sliten klocka på armen att den snart trillar av! Den är 17 år så det är dags att byta ut den! :-)
Jag har delat bilden på instagram. (obosara82) följer sen tidigare mockberg!

Ellinor

Jag skulle vilja vinna denna: https://mockberg.com/collections/shop-all/mesh/livia-petite.html
Skulle ge bort klockan i julklapp till min kära syster som alltid ställer upp för mig oavsett vad det gäller!

Anonym

Jag är med!

Lovisa Thuring

Vilken kul tävling!!
Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha Livia för att min storasyster är klocktokig och hon har inte så många klockor som ser ut som Livia-klockan, därför tror jag att det skulle vara kul för henne att prova en ny stil. Desseutom passar den också till hennes guldiga smycken och mobil!

Lycka till alla!
// Lovisa Thuring

Anonym

Jag skulle gärna vinna Petit Noir. Den skulle vara perfekta presenten till min kompis!

Hanna

Jag glömde namn och mejl i förra kommentaren.

Hanna

Jag glömde namn och mejl i förra kommentaren.

Anonym

Jag vill vinna https://mockberg.com/collections/shop-all/vilde.html

Anonym

jag är med

Sara

Nora petite skulle jag välja. Jag gillar det enkla och stilrena och en klocka från Mockberg tycker jag passar till det mesta. En fin klocka är aldrig fel och lättare att snegla på än mobilen som inte alltid passar sig... https://mockberg.com/collections/shop-all/nora-petite.html


blogg: http://sarasbokblog.wordpress.com
Tommy

Hej Hopp

Jag skulle gärna vinna Astrid till min sambo. Mockbergs klockor är så snygga att hon kommer aldrig vilja ta av sig den, det i sin tur skulle förhoppningsvis betyda att hon blir bättre på att passa tider så jag slipper stå och vänta så ofta. :)

Följer på insta med @axtommy

Ha det fint
Tommy

Linda

Jag skulle vilja vinna en Elise Noir till mig själv. Jag har haft samma klocka i 7 år nu och har inte hittat någon som har fått mig att byta ut den, förrän nu! Följer på insta, skoldlinda

Madeleine Leonnie

Livia Petite Pre är min handleds stora dröm - Med den på kroppen skulle jag få massor av beröm.
Alla mina vänner skulle utropa "Vad i hela friden?" - för äntligen skulle jag också kunna hålla tiden.

Madeleine Leonnie

Livia Petite Pre är min handleds stora dröm - Med den på kroppen skulle jag få massor av beröm.
Alla mina vänner skulle utropa "Vad i hela friden?" - för äntligen skulle jag också kunna hålla tiden.

Johanna Utterberg

Åh min drömklocka är därifrån! Jag skulle välja en Livia Noir. :)

Motivering: Jag som egenföretagare har sällan råd att unna mig själv fina saker och skulle så gärna vilja ge mig själv en klocka från Mockberg som belöning för allt det kämpande jag har gjort under året som har lett till framgång och utveckling. <3

Följer Mockberg på insta (heter johannautterberg där) :)


blogg: http://johannautterberg.blogg.se/
Karin

https://mockberg.com/collections/shop-all/livia-noir.html

Den här klockan skulle gärna få guida mig i livet! Jag är nämligen en riktig optimist, inte så mycket i allmänhet kanske men väldigt mycket när det gäller tiden. Jag måste erkänna att jag behöver hjälp, min mobil duger inte där den ligger bortglömd i handväskan. Nej, vad jag behöver är antingen en person som ständigt följer efter mig och påminner mig om hur mycket klockan är eller en egen klocka. Jag föredrar såklart en egen klocka mot att ständigt bli förföljd. Och faktumet att klockan är galet snygg betyder såklart att jag hade velat vinna den vare sig jag var tidsoptimist eller ej!

följer givetvis på instagram under namnet karin.eklund

Sara

Jag önskar mig modellen LIVIA PETITE NOIR. Den skulle vara perfekt att ha vid finare tillfällen, som jul och nyår. Guld och svart passar till allt och min tidigare klocka börjar bli tråkigt och ful!

Alice

testar.
Tydligen kommer inte alla kommentarer fram??!??!?!


blogg: http://alicelindstrom.se
Maud

LIVIA NOIR .
En klocka helt i min stil skulle bära den med all ära.

Anonym

Rolig tävling!

alice

Elise!
Efter hårt slit i jobbdjungeln skulle jag vilja skämma bort min mamma med något som hon verkligen har användning av - det vill säga den här underbara klockan! I mina ögon symboliserar den pondus, och jag ser henne promenera in på nya jobbet med rak rygg och denna kring handleden. Du är GRYM mamsen, min livslånga kärlekshistoria!

Följer båda och har länkat på min instagram @lillcec!
[email protected]

celina

Känner mig lite mulen,
sedan min förra klocka blev stulen.
Armen är tom och ful,
kanske räddar https://mockberg.com/livia.html min jul?

Kul tävling! Har även följt Mockberg på instagram!

Jerker

Livia Noir vore perfekt att ge min fru i julklapp så hoppas jag vinner <3 https://mockberg.com/collections/shop-all/livia-noir.html

Emma

Skulle vilja vinna den fantastiska saga black klockan! Med motivering:
En klocka skulle jag vilja vinna, då min enda är borttappad och går ej att finna. Problemet är att komma i tid, så känner mig alltid stressad och ute på glid. En vardag med en vinst skulle bidra till mindre stress, då jag har en iPhone som inte klarar kyla är jag sen och alltid less..

Birgitta

Jag vill vinna ELISE eller LIVIA.

Just idag la min gamla klocka av och jag är van att alltid ha en klocka på armen!

Elsa Bord

Astrid petite är min favorit! Dens tunna svarta arband blir en perfekt kontrast med det silvriga uret! Hon fångade min blick direkt, hoppas jag får hennes tillbaka!<3

Elsa Nord

Astrid petite är min favorit! Dens svarta smala armband gör en perfekt kontrast med det lilla silvriga uret. Hon fångade min blick direkt, hoppas hon vill fånga min!<3

Elsa Nord

Astrid petite är min favorit! Dens svarta tunna armband gör en perfekt kontrast med det lilla silvriga uret. Älskar det! Den fånga min blick direkt!
<3

Elsa Nord

Astrid petite är min favorit! Dens smala svarta armband ger ett perfekt kontrast med det lilla silvriga uret. Hon fångade min blick direkt, ingen tvekan på att hon ger den tillbaka!

Annika Andersson

Astrid Black är min favoritklocka och den behöver jag för den är snygg och för att mina vänner tjatar på mig att skaffa en klocka så jag håller tiden :D

Anonym

Modellen SIGRID skulle vara perfekt på min systers handled!

Sandra johansson

https://mockberg.com/collections/shop-all/wera.html min drömklocka! Har länge velat ha en ny klocka men inte riktigt kommit till skott att unna mig någon. Som småbarnsmamma så ligger såklart prioriteringarna på annat i kostnadsväg så nu håller jag tummar och tår för att vinna

Sara

Vilde vore drömmen!
min motivering: den perfekta klockan till alla tillfällen. Då jag inte äger någon just nu så vore det roligt att vinna!

Anonym

Jag önskar att vinna Elise Noir. Verkligen den perfekta julklappen till mig själv efter ett jobbigt år.

Rebecka

Ååh skulle verkligen vilja vinna denna klockan till min kompis som precis har fått fast tjänst... hade varit perfekt ❤️

Cissi

Å vilken toppenvinst! Jag skulle vilja vinna Elise noir om jag vann, vore verkligen perfekt nu när jag börjar jobba som lärare ;)


blogg: http://Nastanperfekt.blo.gg
Sanna Alm

ELISE NOIR helt klart! En klocka som kanske skulle få mig att börja komma i tid i fortsättningen. Och om inte, så är det en väldigt snygg accessoar! En stilren klocka som passar allt! =) / Sanna Alm

eva Å.

Jag skulle önska en SIGRID PETIT snygg som ett smycke i mitt tycke. Min gamla har gått sönder gick inte att laga tyvärr för jag var väldigt förtjust i den./ Eva

Jacob

Tjo!

En Elise Noir till tjejen och jag har pluspoäng för hela året. :)

Hon förtjänar alltid det bästa och snyggaste.

https://mockberg.com/elise-noir.html

//Jacob

Lisa

Den fina klockan Wera vore drömmen att bära på min handled. Den är stilren och kommer hjälpa mig hålla reda på tiden. Jag är inte alltid bäst på att komma i tid så min familj och vänner skulle uppskatta det.

Lisa

Den fina klockan Wera vore drömmen att bära på min handled. Den är stilren och kommer hjälpa mig hålla reda på tiden. Jag är inte alltid bäst på att komma i tid så min familj och vänner skulle uppskatta det.

Lisa

Den fina klockan Wera vore drömmen att bära på min handled. Den är stilren och kommer hjälpa mig hålla reda på tiden. Jag är inte alltid bäst på att komma i tid så min familj och vänner skulle uppskatta det.

Malin

Rolig tävling! Livia Noir är perfekt på min handled. Den skulle jag verkligen behöva under det kommande året då min nuvarande är så ful och repig.

Malin

Rolig tävling! Livia Noir är perfekt på min handled. Den skulle jag verkligen behöva under det kommande året då min nuvarande är så ful och repig.

Alice

DET VERKAR SOM ATT NÅGRA AV ER FORTFARANDE INTE KAN KOMMENTERA.
TESTA ATT UPPDATERA SIDAN. FUNKAR DET FORTFARANDE INTE KAN DU SKICKA IN DIN ANMÄLAN TILL [email protected]
Jag beklagar krånglet och jag hoppas det löst sig till lucka två.


blogg: http://alicelindstrom.se
Stina

Elise är riktigt snygg. Klocka och smycke i ett! :-)

Pia

Astrid Petite är en jättefin modell.
Har tröttnat på att hålla koll på tiden i mobilen, nu vill jag ha en snygg klocka runt min handled!
Hoppas på tur ikväll/ Pia

Katarina Norberg

Livia Noir
Jag blir helt varm,
av tanken på denna skönhet på min arm.
Läckraste urtavlan, svart som natten,
Mockberg är snyggast - jag lyfter på hatten.
Designen är stilren och fångar genast blicken,
Livia Noir ger mig värsta kicken.
Glimrande guldfärg, snygg som få,
hoppas att jultomten med en sådan knackar på!

Amanda

Följer på insta: Amandalotta
Jag kan inte vara utan köttbullar på julbordet!

Ulrika Nyden

Lio skulle jag till min dotter vilja vinna, för att hon är en underbar mamma och kvinna. Hon skulle säkert på länken till hennes blogg lägga ut att hon vunnit denna klocka och tacka och bocka.
Namnet Lio får mig att tänka på hennes Leon som föddes i somras med buller och bång, sommaren på sjukhuset blev ganska lång. Men nu är de hemma och mår bra, en gåva vill jag nu hon ska ha.


blogg: http://nouw.com/michaelanyden
Lisa

Jag är med!

Viktoria

Vad roligt! Jag skulle gärna vilja vinna en fin klocka till min mamma. Hon finns alltid för mig. Modellen Livia Noir tror jag verkligen att hon skulle gilla!

Viktoria

Vad roligt! Jag skulle gärna vilja vinna en fin klocka till min mamma. Hon finns alltid för mig. Modellen Livia Noir tror jag verkligen att hon skulle gilla!

Fanny

En vacker klocka att starta det nya året med hade varit drömmen! Speciellt då jag ska börja läsa några kurser i januari. Elise Noir är min favorit!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin