Alicelindstrom

Bygga sitt drömhus

Det hade ju varit drömmen att få designa sitt egna hus, tycker inte du? Jag vill gärna bo i hus i framtiden, kanske för att jag är uppvuxen i villa. Fast jag skulle inte ha något emot att testa bo i lägenhet under en period i mitt liv. Att få designa och bygga (betala någon som bygger, jag skulle inte våga bo i ett hus jag själv har byggt heheh) ger iallafall en möjligheten att själv välja vad man prioritera i sitt hus och på så sätt får man det som man vill. Mitt drömhus skulle gärna få ha ett fint kök med en köksö, haha jag vet inte varför men har surrat om det enda sedan jag var liten. Ett vitt och stort badrum, gärna med bubbelbad hade inte heller suttit fel. Gärna öppen planlösning och bra förvaring är ju alltid bra. Som jag nämt i tidigare inlägg så hade en pool och en stor altan, gärna även inglasad, inte varit fel heller. Att designa och bygga ett eget hus tror jag inte är något som många skulle tacka nej till, och det är bland annat därför jag valde att göra texten med Eksjöhus. Visst, det är dyrt och tar tid men det är ju ändå ett hus där man ska bo och då är det ju bra att trivas!


Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, den dag jag ska köpa hus kommer jag helt klart vilja bygga mitt eget :)


blogg: http://amandajona.se
Madeliene

Åh skulle också vilja bygga eget hus, eller anlita någon som bygger det åt mig! :)


blogg: http://madelienelothman.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin