Alicelindstrom

Hemmafixaren

Jag skulle gärna vilja vara en sån där händig person som spenderar sina helger med att jobba i trädgården eller gör olika projekt inomhus. Det kanske inte är det lättaste just nu för mig då jag inte har ett eget hus eller lägenhet och det finns inte så många möjligheter i mitt lilla rum. Men i framtiden skulle jag vilja ha ha små eller större projekt hemma, som att renovera ett rum, göra en ny rabatt, måla om eller bygga något coolt.
Det största "hemmaprojektet" eller DIY projekten jag har gjort här hemma har mina föräldrar varit väldigt delaktiga i, även fast det har att göra med mitt rum. För några år sedan tapetserade jag om, eller jag och jag. Det var pappa som gjorde allt. Jag vet inte ens om jag var med och hjälpte till något. När jag hade ett DYI-moment förra hösten och ville spraymåla några gamla ljuslyktor i guld för att passa mitt rum, då stod pappa bakom mig och kom med tips. Men jag skruvade ju faktiskt ihop mitt IKEA skrivbord för några veckor sedan och som ni hör är jag fortfarande lika stolt att jag gjorde det själv!
 
För att göra sånt jag tänkt göra i framtiden är det bra om man har bra kläder och verktyg. På sidan Engelbert Strauss hittar du skor, kläder, arbetsskydd, verktyg och tillbehör. Ungefär allt som behövs skulle man kort kunna säga, förutom själv materialet dåe. Jag satte ihop ett litet inlägg med bilder på kläder/verktyg från sidan som jag gillar. Eller ja, kläderna gillar jag tejpen, handskarna och öronpropparna fick bara vara med.
 
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin