Alicelindstrom

Glossybox: September

 
Jag trodde nästan att min box försvunnit med posten då den kom så sent den här månaden, men nu är den här. Gillar boxen och temat "The Burgundy Box - En lyxig hyllning till hösten - "
 
Add:Wise - Badsalt 'Flower' - Ett badsalt som fungerar både i badet, fotbadet eller blandad i olja för en scrub. Ser verkligen fram emot att ta ett mysigt höstbad med detta salt.
 
Universal Beauty - Secret Flush - En cream blush som både kan användas som rouge och på läpparna. Jag är inte super insatt i rouge, ett moment i mitt dagliga smink som jag utan problem kan skippa. Men tycker färgen var fin så den kommer helt klart användas.
 
Affect Cosmetics - Colour Attack Foiled Eyeshadow - Det här är nog den produkt som jag ser mest fram emot att testa. En sammetslike, metallisk ögonskugga som tydligen ska passa bra för oljig hy. Kanske slipper man primer? Jag älskar färgen och vet att jag kommer göra många olika ögonsminkningar med den här!
 
The Browgal - Eyebrow Gel - Kunde det passa bättre då min nuvarande ögonbryns gel håller på att ta slut? Jag har aldrig testat den här, inte ens hört talas om märket. Men det ska bli roligt att testa något nytt och håller tummarna att det uppfyller mina förväntningar.
 
Bee Natural - 100% Natural Lip Balm - Jag använder dagligen läppbalsam så den här kommer jag helt klart att använda. Den doftar granatäpple och ska förebygga och skydda läpparna samt att den hjälper spruckna läppar att läka snabbare. Precis vad jag behöver nu när det blivit höst!
 

Amanda

Verkar vara som att septembers box är sjukt bra!


blogg: http://nouw.com/ammiesvardag
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vilken härlig box :)


blogg: http://spontan.blogg.se
J E N N I F E R

Åh har länge velat testa på glossybox men har aldrig blivit av! Kanske värt att klicka hem en beställning? 😄


blogg: http://nouw.com/jennifergarpemyr
ellia

Jag sade nyligen upp min glossybox efter att ha prenumererat sedan den började, inte för att jag var missnöjd men i slutändan så hade jag så många ögonskuggor, nagellack och läppstift i samma färger/nyanser så det blev fullt här hemma.
Men saknar att få den varje månad :P


blogg: http://www.elliaelisabeth.blogg.se
Jenny

åh vilka härliga saker du fick!


blogg: http://jennykarlsson.beautyboulevard.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin