Alicelindstrom

Dax för en ny klocka?

Visste känner du igen dig i att hela tiden vilja hitta det billigaste alternativet, kanske speciellt vid internet shopping? Jag är iallafall en sån person. Ska jag köpa ett visst pudret eller läppstift kollar jag på flera olika sidor efter det billigaste, den med gratis frakt eller den sida som kanske har en rabattkod just nu. Jag har mina favoriter men kollar gärna runt lite innan jag köper. 
 
Söker du just nu efter en ny klocka? Isåfall tipsar jag dig om klockimport.com. Deras affärsidé är att sälja märkesklockor online till det billigaste priset i Sverige. Genom att ta bort alla mellanhänder samt pressat kostnaderna och marginalerna har dom lyckats hålla priset nere. Dom gör det alltså möjligt för dig att köpa din klocka till det lägsta priset tillgängligt på nätet just nu. Jag har satt ihop ett litet collage med mina favoriter från sidan.
alla bilder är från klockimport.com
På deras sida hittar du klockor från bland annat Michael Kors, Guess, Seiko eller DKNY. Du hittar även klockarmband, verktyg och förvaringsboxar att försvara din klocka/klockor i. Jag såg till och med att dom hade armbandskompasser. Allt i diverse olika prisklasser. Företaget startade 2005 och dom har sedan dess sålt klockor. Butiken är idag idag en E-handelscertifierad butik med snabb leveranstid. 
inlägget är sponsrat

Jenny

woho, desto billigare desto bättre för plånboken, så det är ju aldrig fel! :)


blogg: http://jennykarlsson.beautyboulevard.se/
FrökenTV, bloggen om tv och film

så snygga klockor :D


blogg: http://efji.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin