Alicelindstrom

Svar del 3

Håller du på med någon sport? Nej jag slutade med innebandyn för lite mer än ett år sedan och sedan dess har jag bara sprungit hemma.
 
Hur firar du helst jul? Om du firar det vill säga. Jag firar den helst med min familj och släkt. Vilket jag har gjort varje år och det är jag himla glad över! Min julafton ser alltid likadan ut: På förmiddagen kommer alltid min farmor och farfar, vi öppnar paket och fikar innan dom åker vidare. Sen äter jag och min familj lunch och sen på kvällen äter vi julmiddag. Vissa år kommer morfar, annars är han med någon av mina mostrar. Efter middagen brukar vi öppna julklappar. 
 
Lägtar jag till julen? JAAAA
 
Vad är ditt dröm jobb? Jag har faktiskt inget, någon jag önskar att jag hade för då hade jag veta vad jag vill plugga och sikta emot. Kanske någon inom IT då det är det området jag pluggar på gymnasiet, men är lite tvek på det just nu.
 
Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans? Tio månader.
 

Om du fick välja fem person som du fick ha en middag med, vilka skulle det vara och varför? Min mormor, för jag saknar hon. Kungen, för han är cool. Beyonce för att hon är Beyonce. Sen kommer jag faktiskt inte på fler personer. Jag kan säkert komma på hur många som helst men inte just nu. haha
 
Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat på den här bloggen sedan januari 2011. Men skapade min allra första blogg våren eller sommaren 2010. Alltså 6.5 år, har det redan gått så fort?
 
 
Vilka är dina framtidsdrömmar? Kort sagt är det att leva ett lyckligt liv. Vad det innebär har jag ingen riktigt koll på än. Jag vill ha familj, lägenhet/hus, ha möjligheten att göra saker jag vill och vara omringad av personer som betyder mycket för mig.
 
Vad gör du helst en lugn fredagskväll? Umgås med min pojkvän och kollar på någon film och äter typ pop corn och frukt. En film eller serie kväll för mig själv har jag inte heller så super mycket emot. Tycker det är nice det med ibland.
 
Här sitter jag gärna en fredagkväll men en påse naturgodis ♥
 
Vilken serie kollar du helst på? Min favorit är Gossip Girl. Jag kan starta ett random avsnitt om jag har tråkigt, bara för att den är så bra! Speciellt sista säsongen!!!

Vilka serier följer du? Just nu ser jag Empire och How to get away with murder som släpps en gång i veckan. Ser The Crown på netflix och ser även om alla säsonger av Modern Family.
 
Dina planer efter gymnasiet? Jag har verkligen inga planer, och det stressar mig lite faktiskt. Jag känner just nu att jag inte vill plugga vidare på direkten. Största anledningen till det är att jag inte vet vad jag vill plugga och jag vill inte ta något bara för att. Men om jag inte pluggar vet jag inte vad jag ska göra. Jobba, med vad? Resa, vart hur? Det är några månader kvar och jag kommer säkert hinna ändra mig flera gånger.

Emelie Pahlin

Roliga frågor och svar! Middag med kungen och Beyonce, dröm!! :)


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se/
corneliaeriksson.blogg.se

Vilken fin bild på dig och din pojkvän! :)


blogg: http://corneliaeriksson.blogg.se/
Fanny

åh så intressant å läsa! Och håller med dig angående gossip girl :D


blogg: http://www.devote.se/fannymagnusson
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så kul att läsa svar och frågor inlägg! :) IT låter väldigt roligt! :)


blogg: http://beattriicee.blogg.se/
Sanna Widman

Intressant inlägg. :)
Önskar också att jag hade ett drömjobb, skulle bli så mycket enklare, då jag inte har en aning vad jag vill studera eller hålla på med.


blogg: http://sannawidman.blogg.se/
Sarah

fina bilder =)


blogg: http://klarahs.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin