Alicelindstrom

Mitt drömhus

Någon gång i framtiden vill jag bo i ett hus, ett eget hus. Ett hus som jag kan kalla mitt drömhus. Det ska vara lagomt stort, gärna ha en mysig baksida, pool och stort garage. Jag vill ha en ljust och fint kök där jag kan baka, laga mat osv. Garaget skulle vara stort, ha plats för bilar. Kanske ett dubbelgarage från mellbygarage.se så två bilar ryms (jaa jag ska ha två bilar, gärna en Audi R8 och en Porsche om man får drömma) och kanske även plats för gräsklippare och andra trädgårdsredskap.
Vart huset ska ligga har jag inga önskemål på än. Ibland känner jag för att bo här där jag bor nu, inte just i mina föräldrars hus jag bor i nu men ett område en bit här ifrån kanske. Eller så vill jag bo utanför en större stad, exempel Stockholm. Någon gång i mitt liv vill jag bo utomlands, det är iallafall så jag känner nu. Om det blir i ett hus eller inte får vi se. Vad vill du ska finnas i ditt drömhus?
 

Pauline Hurtig

så snyggt! inglasadbalkong är en dröm jag har


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Yasmine

Då har vi typ samma smak när dte gäller drömhus! :)


blogg: http://www.betterwords.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin