Alicelindstrom

Julklappstips online

Julen närmar sig och det börjar bli dax att införskaffa årets julklappar. Jag är en person som gärna börjar i tid men tycker det är rikigt svårt att komma på vad jag ska köpa. Jag vill inte behöva köpa in dom sista klapparna några dagar innan julafton men det händer ofta att det blir så för jag kommer inte på något bra. Troligen så känner många utav er igen er. Vad ska mamma få? pappa? brorsan? Jag har inte börjat köpa mina julklappar än, men jag har börjat fundera lite.
 
Jag kan sitta och googla runt för att hitta olika tips och har nyligen hittat sidan hittajulklappar. Där fyller du enkelt i vem julklappen är till, ålder och vilken prisklass. Du kan även välja om du söker något inom ett speciellt område som personen gillar, kanske böcker, hem & inredning, teknik eller kläder. Det kommer upp ett antal tips och man kan enkelt klicka vidare till sidan presenten går att köpa på. Det finns både fysiska saker, prylar, och även olika upplevelser. Jag tycker iallafall att det är en riktigt smart sida! Att det är en sida jag behöver tipsa er om och förhoppningsvis får du lite tips på vad du kan köpa.
 
inlägget är sponsrat

LIL BABUSTYLE - Chronic pain warrior

Vilket bra tips!


blogg: http://nouw.com/lilbabustyle
Emelie Karlsson

Bra tips!!


blogg: http://fiktivaem.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin