Alicelindstrom

Julklappar från Esprit

Julklapps jakten är igång. Black friday är precis över och kanske lyckades du fynda några klappar på rean. Det blir bara större och större för varje år, något som jag bara tycker är bra. Vem gillar inte att fynda på rean? Jag har sett att sidor som BestByBrands ha 20% på höstens varor. Där hittar du märken som Kate Spade och Odd Molly, två märken jag gillar lite extra. 
 
Jag har skrivit flera inlägg som handlar just om julklappstips, då jag vet att det är något som många behöver. Tips på vad man kan ge i julklapp. Det här inlägget handlar också om det, fast det är tips från enbart en sida. Esprit har jag skrivit om flera gånger tidigare. Det är en sida som jag förut såg som ett märke/butik med kläder för äldre. Men jag har nu insett att dom har mycket fint som jag gillar både inom kläder och heminredning. Här nedan ser du ett collage med några favoriter som jag hittade. Jag är säker på att du eller någon i din närhet skulle bli glad för något utav dom!
 
 
Som ni ser är det uppdelat i tre delar beroende till vem. Jag skulle inte tacka nej till något från "tips till henne" eller "heminredning". Jag fastnade verkligen för morgonrocken, vantarna längst upp till höger och ljushållarna längst ner till höger. Hoppas du gillar inlägget och att du fick några tips vad du kan ge till andra eller kanske önska dig själv. Det tycker jag är minst lika svårt, att komma på vad jag ska önska mig!

Carro

Härliga julklappstips :)


blogg: http://nouw.com/carroat
JUNITJEJ

Jättefina saker!


blogg: http://www.junitjejen.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin