Alicelindstrom

RMP

RMP, eller Restaurand Maskin Poolen är ett företag som säljer storköksutrustning. Företaget har funnits i fem år och har då antagligen gjort ett antal jobb. Deras personal har arbetat med liknande jobb i braschen där dom har mycket erfarenhet. Dom arbetar i hela Sverige, så det spelar alltså ingen roll vart du och ditt företag eller restaurang befinner sig. Dom jobbar med nya och begagnade produkter, helhetslösningar, rithjälp och styckeförsäljning. När dom säljer dig en ny produkt har du alltid fulla garantier, vilket är alltid är bra och användbart. Om du skulle köpa begagnade produkter är dom alltid helrenoverade.
2av deras produkter, bilder är inte mina. 
På deras sida hittar du information om de olika produkterna som dom säljer, både de begagnade och även de nya varorna. Di kanske bland annat läsa pris, storlek och en produktbeskrivning. Sidan är enkel att navigera på och du kan enkelt välja från vilja olika märken du vill köpa ifrån. Vilka verksamheter leverarar dom till då? De flesta storkök egentligen. Exempel cafeér, restauranger, hotell, cateringkök, skolkök osvosvosv. Jag är väl kanske inte direkt intresserad av att köpa utrsutning till ett storkök, jag äget inte ens ett vanligt kök. Men det finns kanske andra där ute så det är er jag tipsar, typ.
sponsrat inlägg








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin