Alicelindstrom

Kurser inom IT

Som jag nämt flera gånger förut så går vi emot ett samhälle med mer och mer teknik. Det mesta är snart tekniskt och det utbildas fler och fler inom olika tekniska områden. Jag går ju själv teknik med inriktning mot information och media. Eller informartions och medie teknik som det heter, eller något sånt. Okej, nog om mig. Det här inlägget skulle egentligen handla om ett företag som utbildar andra förtag eller personer inom IT. Hur bra? Dom erbjuder kurser inom bland annat Word, Excel WordPress. Dom bygger även hemsidor till företag som är anpassade efter dagens olika skärmar. Datorer, iPads och mobilder. Dom håller kurserna på orterna Stockholm, Göteborg, Linköping och Malmö. Fredreco, som företaget heter grundades 1994. Alltså har dom varit med ett tag och hängt med under teknikens utveckling de senaste åren. 
 
På deras hemsida hittar du inte bara vilka kurser och tjänster dom erbjuder, utan även exempelvis fördelen med wordpress och vad de olika kurserna innehåller. Det står vilka kunskaper du behöver ha innan du går kursen och hur lång den är. Excel är ett av dom program som dom håller kurser i, ett himla bra program tycker jag. Vi lärde oss lite grunder i ettan och det kommer jag nog ha bra användning för, det verkar vara ett program som man kan göra mycket i. 
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin