Alicelindstrom

av-utrustning

Hålla du på att planera ett event? eller inreda en loka med teknisk utrustning? utrustning som AV-utrustning, ljudutrustning eller projektor. Då kanske du skulle vilja att din utrustning är bra. Beroende på vad du ska ha din utrusning till kan du antingen hyra eller köpa den. Ska du inreda en lokal så kanske du köper den och ifall du ska anordna ett event är det billigare att hyra. 
 
 
Om jag skulle anordna någon typ av event så skulle jag tycka att det var jätte viktigt att utrustningen var bra och fungerade. Tror nog ni håller med mig om att det är vääääldigt jobbigt när den tekniska utrustningen krånglar. Typ att tvn inte startar eller att ljudet inte vill funka som jag vill. Sidan avhuset.se är en sida där du kan köpa och hyra teknisk utrustning. Planerar du ett företagsevent kan dom ordna tekniska lösningar till mässor, fester, konferenser, invigningar och mycket mer. Eller fundarar du/ditt företag på att installera nya tekniska prylar, då tar avhuset hand om hela AV-projektet. Dom har koll på bland annat informationssystem, digital skyltning, inredning av stora lokaler och mycket mer. Deras installatörer hjälper dig med montering av skärmar och projektorer, även programmering. 
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin