Alicelindstrom

Summer is here

Jag har flera gånger tidigare skrivit om esprit, senaste var i november eller december förra året. Då gjorde jag ett inlägg inspirerad av julen med tips på snygga plagg, inredning och julklapps tips inför julen. Nu ett halvår senare är jag tillbaka med ett inlägg och den här gånger har jag tänkt fokusera på sommaren. På sidan har jag hittat en del somriga plagg, plagg och tillbehör för stranden eller sommarhuset. Här nedan ser ni ett litet collage med mina favoriter som jag hittade.
 
 
Jag älskar verkligen sommaren, inte bara för vädret, sommarlov eller solen. Utan även för kläderna, sommarkläderna. Jag vet inte vad det är men sommarkläder är ju riktigt snygga! Som jag nämt i ett tidigare inlägg så har jag börjat få upp ögonen för klänningar och kjolar. Tidigare har jag endast haft klänning på skolavslutningar och midsommar. Möjligen någon gång till och kanske lite oftare om jag varit utomlands. Men nu i år har jag börjar spanat på fler att hänga in i garderoben. Jag har speciellt fastnat för jumpsuit, playsuit och rompers. Helt ärligt så har jag ingen större koll på vad som är vad och vad som är skillnaden mellan dom tre. Tycker iallafall att det finns mycket snyggt. Vet inte om dom alltid varit poppis eller om dom har kommit mer den här säsongen? Snyggt är det iallafall och glad att det finns mycket att välja på. Har du något favorit plagg i sommar som du skulle vilja ha på dig varje dag? Eller såg du något i collaget här över som du kände att "den där var ju assnygg och skulle passa perfekt till ..." ?

Pauline Hurtig

Snyggt!


blogg: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/
Sanna

Så mycket fint!


blogg: http://nouw.com/sannaisidorsson
Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så mycket fint!


blogg: http://spontan.blogg.se
Caroline

Shorts är min all time favourite :D


blogg: http://nouw.com/awesomecaroline







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin