Alicelindstrom

Digitalhälsa

Idag finns det mesta på internet och du kan faktiskt få kunskap till hälsa, ekonomi och tid tack vare internet. Sidan digitalhälsa är en sida som erbjuder olika tjänster inom hälsa. Exempelvis näringsrådgivning, utbildning inom hälsa, VitalScan-Bodymindscannin och Amazing ProShape All-In-One viktminskning. Inom näringsrådgivning får du lära sig näringsfysiologi som är utbildningens grundläggande teori. Det handlar kort om samband mellan kost och hälsa. Vilka näringsämnen och hur mycket du bör äta av varje för att få en bra balans och för att må bra. VitalScan-Bodymindscannin är en metod för att bestämma hälsostatus, välbefinnande samt balans mellan kropp och själ. Med den metoden får du även tips på hur du kan göra ditt liv mer njutbart. En annan tjänst på den sidan är Amazing ProShape All-In-One viktminskning. Det är en metod för att gå ner i vikt som ett ett online program under 90 dagar. Mer information och fakta om de olika tjänsterna finns på sidan.
 
På sidan hittar du även information om olika kosttillskott som D-vitamin, Omega-3 med fler. Även en blogg skriven av sidans ägare, Susanne Barvik. Hon är hälsocoach, näringsrådgivare och arbetsterapeut. Alltså har hon mycket kunskap inom de olika områdena. 
  
inlägget är sponsrat

Susanne

Hej! Såg ditt inlägg om mig och min webbplats.Vad glad jag blev😊
Är du intresserad att jobba med hälsa berättar jag gärna för dig hur affärsidén fungerar. Återkoppla om du är intresserad. Mvh susanne barkvik


blogg: http://www.digitalhalsan.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin