Alicelindstrom

Victoria's Secret

 
Påväg till Turkiet var jag några timmar på Arlanda och då passade jag såklart på att shoppa på Victorias Secret. Först i skycity köpte jag en necesär (bild på den kommer senare) och när vi kommit in på terminal 5 kikade jag in på VS för att köpa en rollerparfym. Fick hjälp av en tjej att hitta vilken jag ville ha, hon tipsade även mig om att dom hade ett set på rea. En roller kostar 270 och i det är settet fick jag rollern + parfym + badsalt + skimmerpulver för två extra hundralappar. Som några av er kanske vet så kostar en VS parfym kring 700, alltså kändes det som världens fynd! Jag är verkligen nöjd, crazy att det var nedsatt så mycket bara på grund av att förpackningen skulle bytas ut.
 

Gabriella

Åh de luktar ju såå gott, bra köp!!


blogg: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Emelie Pahlin

Galet bra köp ju!!


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin