Alicelindstrom

Sportfiske

Håller ni på med fiske? sportfiske eller bara "vanligt" hobby fiske? Det är något som jag inte håller på med alls. Jag har pimplat när vi var i fjälls, som vi var ganska mycket förut. Det hörde liksom till fjällresan. Åka skoter ut på en sjö, pimpla och äta grillade mackor och korv till lunch och dricka varma koppen. Jag har metat någon gång och även provat på kastspö men det var länge sedan. En sak som jag inte riktigt hade koll på var hur mycket utrustning man behöver och hur mycket som finns. På sida el-ge, som är en sida som säljer tillbehör till sportfiske, finns det nog det mesta man kan behöva. Och kanske lite till. Dom har fiskespö, fiskelinor, förvaring, bete och även saker för vinterfiske, tropisktfiske, havsfiske och flugfiske.
 
bild från deras hemsida
 
Butiken finns i Skövde, Göteborg och du hittar den även online på internet. Dom har det senaste inom sportfiske, outdoor och äventyr. Deras första butik öppnade redan 1969 i Göteborg och dom har alltså varit med länge och skaffat sig mycket kunskap inom området. Dom arrangerar även kastkurser, flugbindningskurser, havsfiskeresor, föreläsningar och andra fiskeresor. Är det något som intresserar dig kanske du borde kolla in sidan.
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin