Alicelindstrom

Pool

Ända sedan jag var liten har jag velat ha en pool på baksidan. Hur coolt och roligt skulle inte det vara? Jag är extremt avis på alla er som har det!! Jag älskar att bada och har gjort det sedan jag var liten, så en pool är något jag tjatat på mina föräldrar om. För massa år sedan köpte vi en sån där ganska stor som man har ovan mark, vattnet gick kanske till naveln eller något (jag var liten då). Men en nergrävd hade ju varit ännu roligare. Poolbyggarna.se är en sida som installerar pooler, spa och bubbelpooler både för inomhus och utomhus på gården. Dom har arbetat inom branchen i snart 40 år, alltså har dom erfarenhet. Dom fixar poolen och även det "osynliga" som cirkulationspumpar och stommar.
 
bilder från weheartit
 
På sidan hittar du även tips om du funderar på att skaffa en pool. Vart den ska placeras, storlek, drift och rengöring medmer. Dom är även olika kampanjer igång så kika in där så kan du spara en slant. Idag är jag kanske inte lika intresserad av en pool som jag kan hoppa i och plaska, det skulle inte vara helt fel. Men en spapool låter ju inte heller så tokigt...
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin