Alicelindstrom

mera.se

Mera.se hittar du mängder av olika plagg, saker, klistermärken med mer du kan få tryckt på. Dom trycker på textilier, vinyl, papper så dom kan trycka på det mesta. Perfekt om du ex ska beställa klasströja, lagtröja eller bara någon rolig tröja med personligt tryck. Eller varför inte en keps med egen logga, en handduk med ditt namn eller logga, eller varför inte post it lappar eller en affisch eller penna eller mapp eller vadsomhelst? Jag gillar verkligen att dom har så många olika färger på tröjor, kepsar, handdukarna och jaa typ allt. Perfekt!
Det är svårt att hitta något dom inte trycker på, det står även att dom kan trycka på det mesta. Dom har en kategori i menyn som heter billigt, då hittar du enkelt de billigast kläder då det finns flera olika varianter. Exempel så finns en av deras tshirt i 27 olika färger i storlekarna XS-4XL även i barnstorlekar. Om jag skulle tryckt en tröja, bara sådär utan anledning, skulle jag nog tryckt en roligt text eller något och haft den som myströja eller kanske träningströja. Men annars är det perfekt för en möhippa, inför någon typ av lagtävling, klasströja eller något annat.

 

inlägget är i sammarbete med mera.se 









Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin