Alicelindstrom

Säkerhet

Hur har du det med säkerheten hemma? G-Tre Säkerhetsteknik är ett företag som arbetar med bland annat brand-, inbrotts- och överfallslarm, lås i privata bostäder och även offentliga platser som exempel banker, sjukvård kollektivtrafik. Företaget gör bland annat installerationer, säkerhetsanalyser och driftsätter säkerhetslösningar. Jag tycker att det är viktigt att känna sig säker, både hemma och även på offentliga platser. Då menar jag både brandlarm (mest på offentliga platser) och säkerthetslarm och brandlarm hemma. Man vill ju inte att någon ovälkommen ska kunna komma in i sitt hus.
 
bilden är från g-tre's hemsida
Dom har även kameraövervakning. Tycker själv att det både finns för och nackdelar med det. Det var väl bara något år sedan det blev stora diskussioner om det? Vad tycker ni om det? Känner du dig säkrare när du blir filmad på offentliga platser? Jag tycker själv att det är helt okej, känner mig kanske inte säkrare men jag vet att om det skulle hända något så går det nog lättare att få tag på brottslingarna. Förstår ni hur jag menar? Känner att det blev ganska så rörigt det här. Det vore roligt om ni berättade om någon egen erfarenhet eller liknande i en kommentar under det här inlägger, alltid roligt att läsa era historier.  
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin