Alicelindstrom

Hälsobox

Det är inte alltid man hittar motivationen till att träna, iallafall är det så för mig. Jag har läst lite om The Fitness Box. Det är en box man får hem en gång i månaden med fitnessprodukter och hälsokost. Det är inte alltid rätt och veta eller vad man ska testa, men i boxen får du hem produkter så du slipper gå runt i olika affärer. Du får som prenumerant även chansen att testa produkter och smaker som inte har kommit ut på marknaden. Jag prenumererar ju på glossybox, en box då man får hem 5 skönhetsprodukter i månade. Tycker det är riktigt roligt, typ som julafton en gång i månaden. Är man intresserad av hälsokost och att testa nya saker så tror jag att det är den perfekt boxen för dig! Varje box kostar 199 kronor, men värdet på produkterna i boxen är ofta mycket högre. På deras hemsida kan du se vad tidigare boxar har innehållit. Blandning av barer, drycker, träningstillbehör, protein pulver med mer. Jag som inte är suuuper intresserad av sånt hittade många produkter som jag gärna skulle vilja testa eller har testat. Varorna i boxen kommer från flera av de stora företagen som Njie, gainomax och celcius. Jag tror nog att boxen skulle kunna hjälpa vissa människor att hålla igång motivationen till att träna!
 
inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin