Alicelindstrom

Badrummet

Badrummet är en väldigt användbart rum. Där tvättar vi oss och går på toa, två väldigt viktiga saker. Det är ju en fördel om man har ett badrum som man trivs med och som uppfyller det krav som man har. I mitt drömbadrum skulle det finnas en toa (noshiiit) en dusch och ett gärna ett bubbelbadkar! Jag skulle nog vilja ha ett vitt badrum, riktigt fräscht. Eller ett mörkare i typ svart eller grått eller liknande. Hittade lite inspo på dusch.nu. Även bra och praktiska förvaringar har varit riktigt bra! Mycket bra skåp och lådor för mitt smink och andra skönhetsprodukter. 
 
Jag sprenderar ganska mycket tid i mitt badrum då jag jag tycker om att fixa mig och sminka mig och det är något som jag gör i badrummet. Vi fixade ett badrum i källaren för några år sedan och när jag sedan bytte rum blev det badrummet som mitt. Det är iallafall jag som använder det mest och städar det. Tycker det är himla bra, speciellt när det kanske ibland tar lite längre tid för mig på morgonen. Föredrar du att duscha eller bada? jag är en duscharmänniska (?). Tycker att bada badkar är riktigt mysigt men det tar längre tid. Badar vääldigt sällan, borde ta och göra det oftare!
sponsrat inlägg

MALIN

Väldigt intressant! Vem är det som du kontaktar ang. detta samarbetet? Är det företaget i sig eller en byrå? :) Kram


blogg: http://malinkirstine.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin