Alicelindstrom

Spapooler

Jag skrev ett inlägg för några veckor eller månader sedan som handlade om pooler, alla möjliga pooler egentligen. Då nämde jag att en dröm eller önskan jag haft, kanske mest när jag var mindre, var att skaffa en pool. En stor och ljup som man kan hoppa från kanten i. Men som jag skrev då så kanske det var något jag ville ha när jag mindre, jag skulle inte tacka nej till en idag. Men när jag skrev det inlägget blev jag mer intresserad av en spapool. Tror jag skulle ha mer nytta av en sån, en sån typ av pool känns iallafall mycket varmare. 
 
bild från google
Spapool.se är en sida som säljer just spapooler. Det verkar vara en riktigt djungel utav pooler. Hur stor ska man ha? vilka funktioner? Jag som trodde det nästan bara var att köpa sig en pool och fylla den med vatten. Deras spabad har inbyggd rengöring, self-clean. Dom har spapooler som rymmer mellan tre och tio personer. Dom har även olika modeller som är en pool och träningsreskap kombinerat. Du kan alltså både sitta och chilla och simmar. Poolens jetströmmar gör det möjligt att kunna simmar på samma plats utan att du rör dig frammåt. Bra träning samtidigt som poolen inte en enormt stor. Tröttnar du på att simma kan du bara starta bubblorna istället. 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin