Alicelindstrom

Sommarmåsten - utvärdering

Listan som jag publicerade tidigare i sommar, här kommer en uppföljare. 
 
Sova i husvagn. YES, en veckan i Norge
Fota snygga mobilbilder. Fotat bilder jag har gjort men vet inte om dom är snygga
Resa utomlands. Twice, nöjd och glad med båda resorna.
Bada i havet. Måånga gånger i Turket och ett dopp i sverige i havet.
Cykla runt utan mål en sen sommarkväll. Det kan man säga, dock var det på pokemon jakt men jaja.
Grilla vid en sjö. Yes, dock var det innan jag gick på sommarlov...
Bada i pool. Mycket sånt i Turkiet.
Kör bil till mysiga platser med picknick. Skulle man kunna säg, till badstränder med picknick ;)
Spela kort i solen. Yees
Sola utan att bränna mig. Tack vare min grund jag fick utomland så har jag klarat mig bra i Sverige.
 
 
Köpa glass vid en strand. Ätit glass på strand, dock var den köpt på en affär påväg till standen.
Bada i regn. Nej.
Äta grillat. Många gånger.
Baka somriga pajer. Både pajer och kakor har det blivit
Plocka jordgubbar och hallon. Jajjemään, frysta hallon i frysen.
Fota mycket. Faktiskt så tycker jag att jag har det. Iallafall har jag fotat många utav sommarens dagar.
Köpa fika på fabriksutförsäljning. Yes, var på hägges och köpte mig "skadat/felbakat" fika.
Mysa hos farmor och farfar. Hade en himla mysig dag med fika och prat.
Spendera en regnig dag framför serier. Jag hade sån tur med vädret att de flesta dagarna under min semester var värmebölja, men serietittning har det blivit. Dock inte en HEL dag.
Ha en underbar sommar. Det har jag haft. Vissa saker kunde varit bättre men nöjd!
 
 
Skratta. Mycket.
Äta massor utav frukt och bär. Ohh jaaa. Både från gården och torkade, min nya obsession.
Få fräknar. Fick det i Turkiet, tror dom flesta är borta nu menmen.
Kasta dart. Det har jag, och även vunnit!
Äta pannkaks brunch. Tror inte det blivit någon brunch, men luncher har det blivit.
Göra ingenting en hel dag. Aaaaa, bara suttit i solen och läst. 
Blogga massor. Periodvis.
Besöka nya platser. Det har blivit många nya platser och även 2 nya länder i min samling.
Spela kubb. Klassiska matchen på midsommar, så ja.
Lyssna på somriga låtar. Aa spotifys sommerlista brukar rulla när jag åker bil.

Gabriella

Underbar lista!!


blogg: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Henrietta Nylund ♥

Men åh vilket härligt inlägg!


blogg: http://henrietta.vione.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin