Alicelindstrom

Vanligt och tråkigt

Spanska provet är gjort och nu har jag bara natinella hör, läs och skriftligt kvar i den kursen. Sen kommer jag inte läsa spanska något mer i mitt liv, wohoo. Annars var dagen precis som alla andra torsdagar, känns inte som att det händer något kul eller annorlunda i mitt liv just nu. En dag kvar till helg och det ser ut att bli en del fysikplugg i helgen inför nästa veckas prov, menmen. Får trösta mig med att det är långhelg nästa vecka. Och det är valborg nu i helgen, det hade jag nästan glömt bort! 0 planer men det kanske löser sig. 
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin