Alicelindstrom

Tjäna pengar till lag/klass

Jag har under väldigt många år varit medlem i olika klubbar. Både fotboll, konståkning och innebandy. Det gäller då att tillsammans med laget jobba in pengar på olika sätt. När jag gick i nian var även jag och min klass på klassresa till Göteborg. Dom dagarna var verkligen så roliga och är glad att vi samlade pengar, något som vi började med redan i sexan tror jag. 
 
De mest vanliga sätten är nog att baka och sälja fika eller att sälja New Body, Ullmax eller liknande. Jag minns att när jag spelade fotboll, då skulle vi sälja bilvårdshinkar. Det var nog det svåraste jag sålt, det var typ ingen som ville köpa en hink med olika bilprodukter. På sidan powerpay.se kan du och ditt lag/klass enkelt börja eran insamling av pengar. På sidan finns olika lättsålda produkter, exempel choklad, Italienska oljor, tuggummi, mobilplånbok, grilltillbehör och toapapper. Jag hade lugnt velat sälja choklad eller tuggummi. Toapapper har jag även sålt inom innebandyn, det var faktiskt ganska lätt sålt. På powerpay hittar du information hur du kommer igång och hur mycket ni tjänar per såld produkt. Jag är dåligt insatt på vad som är bra förtjänst per såld produkt, men tycker det verkar helt okej!
 
inlägget är sponsrat och bilden är från google

Ellen

Åh jag tror faktiskt att min sambo köpt saker från någon klass via det där. Grymt fina saltkvarnar med olika sorters salt och BBQ-såser, tycker att det var toppen! Lite roligare än dom där vanliga "lillebrors kolor" och sånt :P Och nyttigare! xD


blogg: http://ellencharlotta.webblogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin