Alicelindstrom

Realbridge

Ni vet att jag gillar teknologin och jag gillar att det hela tiden går frammåt och och det kommer nya påhitt då och då? En sak som jag nyligen såg vad Realbridge. Det är en tjänst som är ett verktyg som ska göra rapportering, historik och dokumentation effektivare. Hur då? Jo genom digitalisera. Man kan ex använda tjänsten för att göra checklistor, hållar koll på vilka som har lånat nycklar och mycket mer. Tjänsten hjälper till att spara både tid och pengar och tjänsten kan anpassas till många olika brancher. Tror nog att de flesta skulle kunna ha användning av den här tjänsten. På deras hemsida finns det exempel besparingar ifall du vill kolla hur andra har använt tjänsten och hur andra företag har sparat både tid och pengar. Med hjälp av en mobil kan man enkelt scanna en QR-kod och då skickas då informartion och och möjliggör synlig registering i realtid. Jag tycker att det är coolt och spännande att vi idag kan använda tekniken till så mycket. Blir spännande att se hur det blir ännu längre fram, ifall tekniken utvecklas yttligare. Vad tror du? hur kommer det vara i framtiden? kommer allt styras och hålla koll på tekniskt?
 
bild från google // inlägget är sponsrat








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin