Alicelindstrom

Marknadsföring

Idag är det kanske viktigare än någonsin för företag att synas. Det finns mängder av olika valmöjligheter i alla möjliga olika brancher som erbjuder allt från städning till hjälp med inredning eller ombyggnad av garderober. Idag när vi har en sådan teknik som faktiskt kan hjälpa företag att synas, då jag tror att det är en av de bästa marknadsföringarna. Så varför ska man då inte passa på att använda sig utan teknologin? Jag tror även att det är viktigt att hänga med i svängarna och att ha fokus på just den målgruppen man vill fokusera på.  Kommunikationsbyrån Workbox är ett sådant företag som hjälper andra företag att synas och nå ut till fler under. Dom har fokus på digital kommunikation, tryck och även sociala medier. Deras ledord är "erfarenhet, förståelse, design och kreativitet". Alla dom fyra tror jag är väldigt viktiga för att lyckas med att marknasföra sig. 
 
Tjänsten har över 30 års erfarenhet och dom har då alltså koll på hur man på bästa sätt ska marknadsföra sig idag. Dom har erfarenhet av reklam, kommunikation, marknadsföring och design från flera olika branscher och målgrupper. Dom jobbar även på sikt för att det i framtiden ska bli så bra som möjligt. 
 
bild från google // inlägget är sponsrat.
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin