Alicelindstrom

Jobba som tränare

Det känns som att tränings hetsen har ökat de senaste åren. Eller är det bara jag?? Jag tycker själv det är roligt att träna, beronde på vad. Det finns ju många olika sätt att träna på, så jag tror nog att de flesta kan hitta en typ av träning som dem gillar. Gymma, sporta, springa eller promenara och självklart många fler. Jag har tränat olika idrotter i många år. 
Tänk att jobba med att träna folk, hur kul hade inte det varit? Jag tror inte att det är min grej, men det verkar faktiskt ganska roligt. Tänk att motivera andra att träna, träna lite själv och få betalt samtidigt? Jag tänker då på PT i gymsamanhang och jag har ingen aning koll på sånt alls. Men det verkar faktiskt roligt, även om jag just nu inte gymmar. På axelsons.se hittar du information om olika kurser för att bli en personlig tränare. Inlägget är även skrivet i samarbete med axelssons. Jag tycker iallafall det verkar som ett spännande yrke. Eller vad tycker du?
 
bilden är inte min 

Linn Strömberg

Hade varit ett otroligt kul jobb!


blogg: http://cigarettesncush.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin