Alicelindstrom

Rabatter

Som jag nämt tidigare så är jag inne i en shopping period. Jag vill köpa nya kläder, smink och skor! Något som jag älskar är rabatter, brukar nästan alltid googla fram en rabatt innan jag beställer från nätet. Det kan vara allt från fri frakt till procentuell rabatt på hela köpet. Riktigt bra iallafall, för det är ju aldrig fel att tjäna några kronor. Även fast det kanske bara handlar om 50kr åt gången så blir det mycket om man handlar med rabatter ofta. När jag googlar runt hamnar jag ofta inne på rabattkodsidor.se där jag tycker har riktigt bra rabatter till många olika webbshoppar inom olika kategorier. Här under ser ni deras populära butiker, många av dom brukar jag handla ifrån. Jag funderar lite på att klicka hem något från Ellos, för dom har både kläder och smink. Jag såg att det just nu finns 2 kuponger. Så nästa gång ni ska klicka hem något från nätet, kolla om det finns en rabatt! För det är som sagt aldrig fel att betala lite mindre!
inlägget är sponsrat
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin