Alicelindstrom

Snart är det jul

Jag har spenderat ganska mycket tid med att kolla på julsaker på olika sidor. Allt från inspobilder på wehearit till julklappstips till saker jag ska önska mig. Jag har även börjat lite smått med att lyssna på min julspellista, så om jag är tagg på julen? JAAA! Ni kanske minns att jag tidigare har tipsat om hemsidan och märket Esprit? Jag hamnade iallafall inne på deras hemsida och hittade genast en del saker som jag vill önska mig. Samt andra fina saker som är perfekta julklappstips. Jag valde ut några, både saker jag själv önskar mig samt julklappstips till kanske mamma, syster, kompis eller vem som helst egentligen. Det blev ett litet kollage så hoppas ni får lite tips!
 
 
Tröjorna längst uppe till vänster gillar jag riktigt mycket! Snygga färger, enkla och dom ser varma och mysiga ut! Sen hittade jag två par skor som jag gillade, kanske inte vinterskor, men perfa på hösten och våren. Lite annat snyggt som kan vara fint att ha på nyår. Kudden var ju ungefär den sötaste någonsin!! hittade den bland deras julheminredning. Sen så klockan. Har ju sagt förut att jag ska köpa en klocka, men aldrig tagit tag i det och beställt en. Kanske något jag borde önska mig i julklapp. Jag tycker alltid det är så svårt att komma på saker att ge till andra och jag antar att jag inte är ensam om det. Så jag hoppas att ni får lite tips ifrån det här inlägget. Eller tips på vad du kan önska dig själv.

Linn Strömberg

Så fint ju!


blogg: http://cigarettesncush.blogg.se/
Anna Sofia

Älskar skorna!


blogg: http://annasofiaphoto.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin