Alicelindstrom

Upplevelser

Att hitta på presenter till de personer som har ALLT måste vara bland det svåraste. Och det är inte alltid man vill ge något obetydligt litet som kommer ligga i något förråd och skräpa. Det är ju ändå tanken som räknas, men ni förstår nog vad jag menar ändå. Men en present behöver inte alltid vara en sak, det kan även vara ett upplevelse. Jag hamnade nyligen på sidan upplevelser.com. Där kan man hitta upplevelser inom alla möjliga kategorier. Exempelvis mat, hälsa, skönhet, motor eller weekend. Det finns saker som takvandring, chokladspa, skärmflygning, chokladprovning eller luftballong. Priserna är väldigt varierade och många kostar under 300 och det finns en stor variation, så du lär nog hitta något även till den som det är omöjligt att komma på presenter till! Men de flesta verkar vara kring Stockholm så om man inte bor där kanske man får ta sig en resa. Då kanske det är perfa med e weekend!
 
bilder från upplevelser.com

Pauline

och det är ju så kul att få upplevelser!


blogg: http://lillafrokenhurtig.se
Emanuel

Riktigt bra presenttips. Gillar att få upplevelser och ge bort upplevelser. Vad passar inte bättre att ge bort in present.


blogg: http://xn--presenttillpojkvn-5qb.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin