Alicelindstrom

Loppis på nätet

Något som jag tycker är bra är återvinning. Just nu tänker jag då på att köpa begagnade saker istället för nya. Och att sälja saker som du tröttnat på eller inte längre vill ha. För det kan ju finnas någon annan som har nytta av dom istället. Man kan även tjäna några slantar då det ofta mycket billigare. Idag kan man enkelt köpa och sälja saker på nätet och en av dom sidorna är Citiboard. Du hittar du begagnade och nya produkter inom mode, möbler, heminredning och elektronik. Citiboard är en sida där du snabbt och enkelt kan köpa och sälja saker. Du söker enkelt bland annonser som du sedan kan köpa. Du kan även enkelt lämna en kommentar eller en fråga under annonsen. Du väljer enkelt "del av Sverige" du vill söka annonser ifrån, exempel Stockholm. Jag tycker det är extra roligt att klicka runt bland mode, tänk om man hittar något fynd?

Linda

spännade tips ska kolla in


blogg: http://www.nouw.com/LindaLinnros
Ellen Gräntz

Använde Citiboard förut, och nu kom jag på att jag har sjukt mycket kläder och grejer jag ska lägga ut där. Så tack för den lilla påminnelsen haha :)


blogg: http://ellengrantz.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin