Alicelindstrom

Utemöbler

På sidan AZ Design hittar du mängder av utemöbler till offentliga miljöer. Till kontor eller restauranger och cafeer! Stolar, bord, soffor, fåtöljer och stolar. Men du hittar även utemöbler från azdesign. Snygga möbelgrupper, stolar, bord, hängmattor, sittsäcker med mer! Jag har klickat runt lite på deras hemsida och drömt mig bort bland deras utomhusmöbler. När jag flyttar hemifrån och någon gång i framtiden vill jag bo i ett hus med stoooor altan eller gräsmatta där jag kan ha massor av mysiga sittgrupper, stooora bord och kanske en hängmatta och andra utemöbler. Fastnade lite extra för hängmattan och sittpuffen från fatboy. SÅÅÅÅ snygga, praktiska och dom ser riktigt sköna ut! 
 
 
Möbelgruppen på bilden här under var riktigt i min smak. Snygga färger på både dynorna och träet. Jag hittade även ett praktis klaffbord som var riktigt snyggt. Himla smart att det går att göra större om man vill umgås med ett större gäng under sommaren. Om du skulle få önska något till din balkon/uteplats eller något, vad skulle du önska dig då? Jag har lite svårt att välja efter att ha klickat runt på deras sida. Men kanske hängmattan. Den ser såå skön ut. Tänk er att ligga i den en varm sommardag och bara chilla.

Emelie

De finns så otroligt mycket snygg! Är riktigt sugen på att köpa en slags soffmodell till min balkong när jag väl har fixat klart den! Kommer bli riktgt snyggt tror jag:)


blogg: http://ems.for.me
Sarah

Bra tips :)


blogg: http://CheerSarah.devote.se
Emelie

Håller med, möbelgruppen var riktigt snygg!


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin