Alicelindstrom

Boho och blommor

Att jag gillar att klicka runt bland kläder på nätet är väl ingen nyhet precis. Det är faktiskt inte så ofta jag köper, med tanke på hur mycket jag klickar runt, av någon anledning. Men jag gillar att bara klicka och kolla. OKEJ?
 
Jag har tidigare skrivit ett inlägg om Esprit. Ett märke som jag tidigare sätt som väldigt "tantigt" och inte i min stil alls. Men efter att jag hamnade på deras sida i våras eller vintras (eller när det nu var) så har jag kikat in där lite då och då. Och jag har faktiskt ändrat min uppfattning. Nyligen såg jag att de har riktigt snygga boho-inspirerade plagg. Snygga tunikor, blusar och ankelhöga mocka skor. Tycker det är så snyggt och önskar att min garderob bestod av fler såna plagg!
 
Under deras trender hittar ni en rubrik som heter "Blommor & Rutor". Där finns ännu fler snygga plagg. Många fina thsirts med blommor, klänningar, kjolar och snygga mönstrade byxor. mmm. Som jag har sagt förut så gillar jag verkligen deras kuddar. Just nu har dom en Öken/Ödemark "trend" och allt där är verkligen såå snyggt! Hade varit värsta drömmen att få inreda kanske ett vardagsrum eller balkong eller liknande med inredning från deras sida. Jag gillar även Coastline och Lakeside, såå mycket snyggt. Om jag har haft ett lakehouse eller beachhouse eller något sånt hade det helt klart funnits kuddar, filtar och gardiner får esprit. Jag fastnade för kudden med krabban, tror det skulle passa himla bra i mitt rum som går i grått, vitt och rosa/lila!
 

Emelie Pahlin

Tack för tipset, så fina inredningsgrejer ju! :)


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se/
Sanna | Beauty & Design

Riktigt snyggt och kreativt kollage :D


blogg: http://sannasrum.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin