Alicelindstrom

Instagram funderingar

Är det bara jag som är grymt taggad på helg eller? Jag har knappt några planer, kanske ska spela en match, släktmiddag och en hel del plugg inför mitt första kursprov som är om någon vecka. Det ska iallafall bli riktigt skönt, som alltid. 
Jag kom att tänka på instagram. Hur ofta tycker ni är "lagomt" många gånger att uppdatera i veckan? Förut var jag mycket bättre på att lägga ut bilder. Jag la kanske ut 3-4 i veckan, om det nu räknas som bra? Men nu blir det kanske bara 1 i veckan. Men vad är lagomt? själv gillar jag folk som uppdaterar mycket, men inte för mycket. Men vad är då för mycket? Kanske 10 om dagen? nej jag vene! Men det beror väl på kvaliten på bilden. Men vad är då en bra bild? Himla mycket frågor!!!
 
 
Jag har även funderat en del över min instagram, vad är mitt "tema" på bilder? För om man kolla min "redigering av bilder" för snart två år sedan såg den ut på ett sätt jämnfört med nu. Då var mina bilder väldigt ljusa och nu är dom lite mer "när man ändrar exponeringen". Jag gillar konton med en typ av bilder/redigering. Kanske ljusa, svartvita, smala, fyrkantiga osvosv. Men jag har lite ångest över hur jag ska redigera mina bilder. Jag älskar att klicka runt i olika appar. Men tycker ni att man ska hålla sig till ett visst tema? eller ska man blanda bilder fritt?
Btw, så tipsar jag er att klicka in på Bildelar24.com/BMW och även att följa mig på instagram där jag heter alicelindstroom. höhöhööh
Nej nu blev det himla mycket babbel så ska nog sluta nu, byee.

Amanda

Jag gillar också när man uppdaterar ofta, själv uppdaterara jag varannan dag och ibland varje dag..


blogg: http://Fotografenmedcanon.blogg.se
ɑ n n i k ɑ

Själv uppdaterar jag, i alla fall försöker 1-3 gånger per dag. Ibland har det dock hänt sig att jag inte uppdaterat alls, pga att jag inte har något att dela med mig :)


blogg: http://blogofphoto.webblogg.se
Anonym

Fina bilder!








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin