Alicelindstrom

Städa

Jag är inger super fan av att städa, men jag gillar att ha det städat runt omkring mig. Så jag gör det ändå även fast det finns mycket annat som är roligare. Känner ni igen er i det där? Det finns ju städhjälp att köpa. Städar ni själva eller har ni städhjälp? Här hemma har vi inte det och tror inte det är något jag skulle kunna tänka mig heller. Möjligen om jag skulle flytta och behöver städa extra mycket, men inte annars. Här kommer 1 (inte så bra tips) till er som ni kan tänka på när ni ska städa. Jag brukar tänka på hur skönt det kommer vara när det är gjort. Gillar att ha det rent runt omkring mig. 
 
 

Moa

Hej! Har en heeelt nystartad blogg och inviger den med en tävling om ett sminkkit till ett värde av 550kr. Hoppas du vill vara med! :)

Emelie Pahlin

Brukar också tänka på hur skönt det kommer vara efter åt! :)


blogg: http://photobyemelieee.blogg.se/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin