Alicelindstrom

Restaurangsoffor

Jag gillar restauranger med bra och sköna sittplatser. Antar att jag inte är den enda som vill ha det. Det blir mycket trevligare att äta lunch, middag eller vad man nu ska äta om miljön på restaurangen är bra och trevlig. På www.azdesign.se hittar du ett av Sveriges bredaste utbud av soffor till restauranger och restaurangmöbler till restaurangmiljö. Jag klickade runt lite på deras hemsida och har hittat några favoriter av deras restaurangsoffor som jag satte ihop till ett litet kollage som ni ser här under. Jag tycker att alla dom som jag plockade ut ser riktigt snygga ut och även sköna. Alltså soffor som jag skulle föredragit om jag startade en restaurang och skulle behöva köpa in soffor och sittplatser. Enligt mig ska en soffa på ett restaurangställe vara skön men man ska även kunna sitta i den och äta utan problem. Eller förstår ni ens hur jag menar? Man ska liksom kunna sitta rak så det går att äta utan att halvligga och man ska även kunna nå till bordet. Fast jag kanske är ensam om det? jag vet inte riktigt.
Känner att det här blev ett lite rörigt inlägg, men hoppas ni hänger med lite på vad jag menar. 
 








Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin