Alicelindstrom

Vill ha och vill ha

Jag har kommit in i en "vill-ha" bubbla. Inte för att jag alltid är i det, men menar mer än vanligt. Jag vill ha smink, nya skor och massor av kläder inför sommaren. Men jag har gett mig lite av ett köp förbud, eller jag försöker egentligen spara mina pengar. Ska utomlands i sommar och då lär det blir en del shopping. Vill spara tills dess men vill ändå ha mängder av grejer. Just nu är jag speciellt inne på ett par skor. Jag vill ha Nike i olika färger och mönster, vita skor med ormmönster, svarta vardags klackar och jaaa listan kan verkligen göras lång. Istället för att plugga slutar det ofta med att jag kommer på mig själv att sitta på olika sidor och klicka runt. Det kanske är så att jag kommer behöva beställa hem ett par så att jag blir nöjd någon gång. Men kan ju inte köpa alla skor jag vill ha så kommer ju måsta välja ETT par. Nu senast hamnade jag på zoeshoes.se. Mängder av snygga skor!
 
Här över ser ni några av mina favoriter som jag hittade. Som ni ser är det en blandning av sneakers, ballerina och höstigare/vintrigare boots. Converse är alltid snyggt och de flesta av mina är faktiskt sönder eller nästan för små. Och jag har nog ett eller två par som jag inte "använder" längre. Så det kanske skulle vara det mest praktiska. Eller ballerina, såå snyggt på sommaren och det passar till allt. Jaja jag får väl se hur det blir.

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.
http://sannawidman.se/2015/april/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment

Ha en fortsatt bra kväll
kram


blogg: http://sannawidman.blogg.se/
Mathilda - PHOTOGRAPHS

Haha, har en ruskigt lång vill ha-lista jag med ;)


blogg: http://bymathilda.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin