Alicelindstrom

Glossybox - Majboxen

 
Fått hem min majbox och den måste vara den bästa som jag fått. Säger det typ alltid men den innehöll två bra som slår mycket annat. Och resten var också bra saker som jag troligen kommer ha nytta av.
Den innehöll iallafall detta:
 
Hawaiin Tropic - Silky Hydration Lotion, SPF 15 - Jag ÄLSKAR Hawaiin tropic. Bästa solsyddsprodukterna enligt mig då dom luktar så gott. Det här är en lagomt stor flaska som återfuktar och har solskyddsfaktor 15. Kommer vara perfekt att ha i väskan eller liknande.
 
Be your MOOD - Colour Boost - En pigmenterad hårinpackning. Jag fick den för både brunt blont hår. Kommer blir riktigt roliga att testa och jag har faktiskt aldrig testat en silverinpakning. Bara silvershampoo.
 
 
Panos Emporio - Deospray "Coco Sun" - Jag fick en liknande för någon månad sen, men då var det i doften Gold Flower. Gillade den riktigt mycket då jag tycker den luktar gott, nästan lite parfym men lite väl mycket för att vara en deo. Denna luktar även gott men den andra luktar godare. 
 
Flormar - Long Wearing Lipgloss - En högpigmenterad läppglans som ska sitta extra länge. Jag älskar verkligen färgen! Helt underbar och den innehåller inget glitter vilket är ett plus. Underbar formula och fin glans. Kommer verkligen användas mycket då jag är svag för läpprodukter.
 
Humble Brush - Bambu-tandborste - Miljövänlig tandborste med ett naturligt och nedbrytande handtag i bambu. När man fick Oral-B tandkrämen i januariboxen tyckte jag att det var riktigt skummt, men detta är tar nog priset. Himla praktisk grej egentligen. Och att den är bra för miljön är ett +.
 
Prenumererar du på glossybox? Vad fick du i din box isåfall?

VERONICA - modeblogg

Gud så bra produkter, vad kul att få lite nytt :) Riktigt bra produkter till sommaren! :) Ha en underbar torsdag, kramar!


blogg: http://vveronicas.com
Pauline

så roligt med glossybox! :)


blogg: http://lillafrokenhurtig.se
♫♪ sandra

nice!


blogg: http://www.sandramusic.spotlife.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin