Alicelindstrom

Vår? vinter?

Hallå? det var ju nyss vår? då kan det ju inte snöa och vara minusgrader? Himlarns konstigt det där, hade ju plockat fram mina sommarskor, moppen och var taggad på värme och sol varje dag. Sket sig ju efter bara en vecka! Ikväll blir det plugg, eller egentligen inte då jag har det hyffsat lugnt på pluggsidan, blir film och serier istället. 
 
Jag behöver verkligen film tips! Efter att ha sökt efter en film att se i närmare 20 minuter satte jag på en gammal godin, Juhn Tucker must die.

Denise

Jag bli sjukt förvirrad och vet inte vad jag ska ha på mig när jag går ut xD Blir galen på att vädret växlar hela tiden!! :(


blogg: http://autaini.com
Inga-Linn

Vinter kom tillbaka här också!;p
Sv: Det verkar jättebra!:D


blogg: http://livetenligtingalinn.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin