Alicelindstrom

Näst sista dagen

Igår blev det en tur på skotern, drygt 6 mil tror jag. Och idag har vi varit i backen. Sista dagen imorgon, osäkra på om det blir backen eller skoter. Men hur det än blir så blir det bra, och på lördag åker vi hem. 


Har lite after-ski i stugan nu. Sökte efter en film hemma att ta med och den enda som inte var heeeelt utspelad var Systrar i jeans. Inte sätt den på då länge, och Blake Lively (gossip girl) är ju med!

VERONICA

Låter riktigt roligt!
Så fin blogg du har, riktigt rolig att läsa! Mycket inspo, keep it up. Kramar :)


blogg: http://vveronicas.com







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin