Alicelindstrom

Mango

Mango måste vara något av det godaste som finns! Jag fick ett ryck igår kväll efter att typ varannan bild jag såg på instagram var på mangos, och gick på ica och köpte en. 
Ikväll blir det serietittning och mango ätning då jag bara åt halva igår.


Ironiskt nog så har jag ingen bild på någon mango, även fast hela det här inlägget handlar om mangos. Istället blir det en jag fotade igår på väg till affären.

Johanna

Superfin bild! Kram


blogg: http://johannas.vionno.se/
Lollyz

jätte fin bild! besök gärna min blogg! :)


blogg: http://Lollyz.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin