Alicelindstrom

Kan billigt smink vara bra

Billigt och bra, detta är två ord som inte alltid hör samman. Det är rätt vanligt att billigt smink är riktigt uselt och man måste förstås relatera priset till varan. När man talar om sminkprodukter som kostar mindre så ska man alltid tänka vad de skulle kunna kosta för visst kan man få kvalitet till ett bättre pris. Börja med att söka efter smink på nätet för att finna en butik i sverige som säljer bra märken och som kan erbjuda bra priser.

 
Man får inte glömma bort att det kostar med kvalitet. Om man vill ha billigt smink som dessutom är bra så kan man inte jämföra priser mellan produkter som håller helt olika standard. Man måste se på det märke som man är intresserad av och jämföra priser mellan olika butiker. Det går ganska snabbt att inse att det blir billigare att köpa smink på nätet eftersom man här får bättre priser. Dessutom så ska man försöka handla då det blir rea i en butik från Sverige som säljer kvalitetsprodukter från favoritmärken då kan man göra riktiga fynd med snabb frakt.

Denise

Det är hur svårt som helst att hitta bra och billiga hudvård och smink -produkter! Man har tur om man hittar nåt :P
Om jag hittar smink som är larvigt billigt så testar jag det för att se om det kan vara bra men oftast är det inte det :(


blogg: http://autaini.com
Denise

SV: På ÖoB har dom en foundation som är väldigt billigt, kostar kanske 40kr, det är ok för att vara så billigt. Det duger om man inte vill lägga flera hundra på smink. Var på ÖoB idag och då hade dom en mascara från maybelline new york för 69 kr :)

Jag brukar annars passa på när det är rea på lyko.se elr nåt liknande. Vet på Lyko, om man köper grejer där kan man mascara från IsaDora för typ 50kr som en bonus :) Man får ju undersöka vilken sida som har billigast och sen får man oftast testa sig fram vilket smink som passar en bästa :)


blogg: http://autaini.com
maria at inredningsvis

Billigt smink har giftigt innehåll så nej tack...det ska va MAC :) hoppas att solen lyser lika fint på er som här i GBG

Ny post ute...Het pastellfärgad dekor :)

Ha en skön ny vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)


blogg: http://inredningsvis.se/paskpynt/







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin