Alicelindstrom

Joyshop

Jag hittade precis sidan joyshop.se. Den finns som "vanlig butik" därför jag kännde igen loggan. joyshop.se är ett företag som säljer damkläder online. Dom har iallafall riktigt fina kläder. Ganska mycket enfärgat och det mesta är väldigt "classy". Priserna är helt okej också, vilket jag ofta tycker är en fördel.
På deras hemsida hittar du jätte mycket inspiration i deras lookbook. Olika sätt att matcha plagg och sånt gillar jag. 
Jag hittade dom här tre plaggen, dog för att dom var så fina. Jag minns för något år sen då ALLA hade färgade byxor. Inte lika vanligt nu jue. Men jag älskar verkligen dom här två färgerna, vet inte vilken jag gillar mest. Mintgrön och rosa (jag tycker den är lite aprikos? kanske bara är bilden) Och jag skulle nog matcha dom med en vit tshirt och en fint halsband. Hittade en vit tröja med lite extra detaljer, ficka där fram och spettsrygg. Snyggtsnyggt.

Agnes Eriksson

sv: åh tack ska du ha!
snyggt, så fina färger! kram


blogg: http://www.agneseriksson.blogg.se
coffeeandcupcake.blogg.se

Så snygga i färgen de blå byxorna va :)


blogg: http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Alice

Supersnygga byxor!


blogg: http://lallizzlife.blogg.se







Välkommen till min blogg! Jag heter Alice, är 22 år (född 1998), bor i Norrland och jag har sedan 2011 drivit den här bloggen där jag skriver om mitt liv som innebär vardag, bilder, tankar, tips, kläder, skönhet, resor och mycket mer. Är du nyfiken på att veta mer om du mig kan du läsa mer om lilla jag HÄR.


För kontakt, samarbete eller liknande nås jag på [email protected]





follow me @alicelindstroom



bloglovin